Ayşe

Ayşe
@ayse_88
Biz seninle bir denklem gibiyiz, Çözülemeyen bir geometri sorusu sanki farklı açılardan başlıyoruz ve kesişme noktasında buluşuyoruz, Ben sana doksan derece düşüyorum, sen kırk beş dereceyle sabitleniyorsun bana, Bazen aynı kümenin elemanı oluyoruz, bazen farklı kümelerdeyken kesişiyoruz, Her sayıya bölündüğümde sen çıkıyorum, sen toplamlarımın sonucu oluyorsun, Kesirli sayıda pay veriyorlar beni sana, iki bilinmeyenli bir denklem oluyoruz, beni birle çarpıyorlar, seni bana bölüyorlar, her sonuçta bütün oluyoruz, ne seni benden ayırabiliyorlar ne de beni senden. Ve iki bilinmeyenli bir denklem koyuyorlar adımızı, aslında biz tek bilinmeyenli bir Aşk'ı yaşıyoruz...
Reklam
Atılmış ok, söylemiş söz ,yaşanmış ömür asla geri gelmez .
"Ben ödülü istedim, mücadeleyi değil. Sonucu istedim, süreci değil. Sadece zafere aşıktım, mücadeleye değil. Ve hayat böyle yürümez."
Kimileri Gül dediler, ömür boyu güldüler; Kimileri de Gül dediler, Gül uğruna öldüler. 
Sayfa 200 - Kitap okuyor·Kitabı okudu