"....................●Yedinci güne geldiğinde yapmakta olduğun işi bitirdin ve o gün dinlenmeye çekildin; belki de yedinci gün hala sürüyor çünkü masumların, acı çekenlerin çığlıkları ulaşmıyor sana ve artık her şey güzel değil. "
"Merhamet istemiyorum, hiç kimsenin acımasına ihtiyacım yok, merhamet de zulmün bir parçası; ne bana acıyın ne de çocuğuma. Merhamet zulmün merhemi olamaz."
Bir insan kavgadan neden hoşlanır acaba? Ölümlü olduğunu bilen tek canlı olarak zaten yeteri kadar azap çekmiyor mu? Kazalarla, hastalıklarla her an incinmeye hazır durumda yaşarken, niye birbirini ısırma ihtiyacını hissediyor...