📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
"Ne olursa olsun" dedi Korkuluk. "Ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile ne yapacağını bilemez."
"Ben kalp almalıyım." diye karşılık verdi Teneke Adam. " Çünkü beyin insanı mutlu etmez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir."