Ayşegül Özdemir

Ayşegül Özdemir
@aysegulozz
Eğer uğrunda ölmeye hazır değilseniz "özgürlük"kelimesini lügatınızdan çıkarın.
Reklam
Boşanma bittiğinde bile babam anneme hâlâ şiirler yazıyor,resmini odasından hiç indirmiyordu.Bize annemizi üzmememizi,onun çok iyi bir insan olduğunu öğütleyip duruyordu,bir kez bile hakkında kötü söz söylememişti
Sevgi vefa ve dostlukla beraber çok önemli bir değer de saygıdır.Pro.Dr.Üstün Dökmen ,bir röportajında,"Yere düşen ekmeğin üstüne basan insan görmedim ama yere düşen insanı tekmeleyen çok kişi gördüm"diyor....
Yüzleri insan yüzü ,organları insan organlarıdır ama hiçbir şekilde kullanılmaz bunlar.
Sayfa 69
Reklam