Ayşehan Toraman

“Çalmak suç da, bir insanın utanma duygusunu yok etmek suç değil mi?” Bunun altına eklemek istediğim o kadar çok şey var ki…. Bu gönderiye denk gelirseniz siz de yazın. “Çalmak suç da, ……… suç değil mi?”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Ben o uğursuz gün, mutfak nöbetini bir arkadaşımdan satın almayabilirdim. O gün şambaba tatlısı verilmeyebilirdi. Nöbetçi subay Güğüm Beşir'in bir işi çıkıp da nöbeti Balyoz Hakkı'ya devretmeye-bilirdi…” Bana hayatımın şu son dönemlerini yeniden sorgulattı. KELEBEK ETKİSİ Mi? KADER Mİ? YOKSA SADECE TESADÜFLER ZİNCİRİ MİYDİ?
Sayfa 38
“Çocuklar ne olacak? Bitmek üzereler. Açlar. Hastalar. Oynamıyorlar artık. Neşeleri kaçtı. Ümitlerini yitirdiler. Ölmeyi bekliyorlar. Bunun bedelini nasıl ödeyeceksiniz? Nasıl hesap vereceksiniz o inandığınız Tanrı'ya?”
Sayfa 108
Elma yemek mi daha büyük bir suçtu, kardeşini öldürmek mi? Tanrı insan soyunun zalimlik eğilimini gördükten sonra onları cennetten atsa daha mantıklı bir hikaye olmaz mıydı?
Sayfa 63
"Deliler de ölür ama ölüler hiç delirir mi?"
Sayfa 92