Aysel

Aysel
@ayselselen
“Okumak iptilâdır,müptelâlara selam olsun.”
“Biliyor musun,insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.” “Demek sen kırk dört günbatımı izlediğin gün pek üzgündün?”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bakakalırım giden geminin ardından; Atamam kendimi denize,dünya güzel; Serde erkeklik var,ağlıyamam.”
Sayfa 170·Kitabı okudu
Şiir
“Yarayla alay eder yaralanmamış olan.”
Sayfa 37·Kitabı okudu
Alıntı
“BENVOLİO: Beni dinle ve düşünme,unut! ROMEO: Öğret bana,nasıl unutulur düşünmek?”
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı