Doğu Türkistan ve Gazze'de ölen çocuklar için protesto yapanlara Sümeyye diyip bugün adını bile bilmediğiniz bir yeri savunmanız da aşırı komik. Duruşunuz her yerdeki masumlar için olsun bari. Ayrıca siz unutuyorsunuz sık sık tekrar etmekte fayda var rojava diye bir yer yok, Kamışlı diyeceksiniz.
"Ama ben, kendi beğenimi, insanlığın ortak yargılarına göre şekillendirmem Eğer bir şeyi beğenmiyorsam, beğenmiyorumdur. Aynca herhangi bir şeyi insanların çoğu beğeniyor veya öyle görüyor diye benim de onaylamam gerekmez. Hoşlandığım veya hoşlanmadığım mevzularda modayı takip etmem."