İnsanoğlu uzun bir yolun yolcusudur.
Başlangıcı olan ama sonu olmayan;ebediyete uzanan bir uzun yol.
Dünyada insana bu yolculuk boyunca, endişe ve ümit de eşlik eder. İnsan her yalpaladığında,her tökezlediğinde,her sendelediğinde sarsılır,ürperir. Her ufka gözü kaydığında heyecanlanır. Düşer ve kalkar,güler ve ağlar. Tabiatıyla korkar ve umutlanır. Bu korku ve ümit yolculuk boyunca,tabir caizse yolunun bariyerleri olur.