a

a
@aysenrrkck
Meydan okumanın, kusur aramanın, denklik taslamanın gereksiz ve geçersiz kaldığı; kayıtsız şartsız, hem de gönüllüce kabulden başkasının mümkün olmadığı saf güzellikti çünkü bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra yavaş yavaş mantığım değişti. Hatta dünyaya bakışım, eşyayı görüşüm, insanları anlayışım değişti. Vakıa bunlar bir günde olmadı. Hatta çok güçlükle ve adım adım oldu. Hatta çok defa bana rağmen oldu. Fakat oldu.
Mantığa aykırı gözükse de yalnız kalabilme becerisi, sevme becerisinin koşuludur
Pek çokları mutluluğu insandan yüksekte arar, bazıları ise daha alçakta. Oysa mutluluk insanın boy hizasındadır.
Eğer bir ağaç değilseniz yürümenin, bir kaya değilseniz düşünmenin, bir hayvan değilseniz üretmenin sorumluluğunu taşırsınız