Göklerden gelmedi hâlâ bir haber
Yıllar var dillerden düşmezken adın
Çok fazla inlettin Yarabbim yeter
Cezaya çarpmaksa bizi muradın
Yarabbim bahtımız ne kadar kara
Biraz da nurunu yak bu diyara
Bir ışık bu sonsuz karanlıklara
Yarabbi bahtımız ne kadar kara
*Aşk insanı öldürmez, yaşatır..
*Biz güçlü olmak istemiyoruz, mutlu olmak istiyoruz..
*Biz ölmeyi değil, yaşamayı seviyoruz..
*Korkarak değil, başımız dik cesurca yürümek istiyoruz..
*Sevgi sadece bugüne değil 365 güne yayılsın..
💙🎈💐
Bu dünyada insan en güzel, en büyük, en bahtiyar olacak mahluktu.O halde, niçin sokakta çıplak çocuklar, aç gezenler, işsiz delikanlılar, titreşen köylüler, yalnız namazlarını ve torunlarını seven ihtiyarlar vardı?