Aysima

- Hiç bitmiyecek mi senin bu okuman? (...) - Bitmiyecek - Hiç mi ? - Hiç - Niyetin kâtip olmak mı yani? - - Hayır - Ya? - İnsan olmak Orhan Kemal
Edebiyat
Aysima
👍🏻👍🏻
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama adalet yerini bulmadan da dünya dönmeye devam edemez ,değil mi ?
Sayfa 204·Kitabı okudu
Aysima
✌️
Dost gerçekleri. Düşman işine geleni. Deli ağzına geleni. Aşık içinden geçeni söylermiş. Özdemir Asaf
Aysima
👏🏻