Ayşenur

Ayşenur
@ayssn
Hemde çoook️
"Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim."
Reklam
Emin miyiz ?
" Hayattaki en güzel mutluluk sevildiğinden emin olmaktır "
" Dünya iyi insanların yüzü suyu hürmetine duruyor "
" Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır. Her gecenin bir sabahı vardır. "
" Geceleri penceremden dışarı baktığımda, dünyada ne bir kötülüğün ne de bir acının olamayacağını hissediyorum. Sonra gün başlıyor... "
Reklam