Aşağıda ilk yorumum ve kitabı okuduktan sonraki yorumum mevcut.
Evet nihayet sırası geldi ve bu kitabı da okumaya başladım. İlk izlenimlerim çok güzel olduğu yönünde bakalım bitişi nasıl olacak. Detayları kitap bitiminde mutlaka paylaşmayı umuyorum.
Kitabı okudum ve bu kitaba kılçıksız 10 yıldız veriyorum. Bazıları LİVANELİ'nin eserlerinin siyasi olduğu yazmış bilemem ama bu kitap hem bir roman lezzetinin yanında tatlı olarak ta tarih bilgisi sunmuş Varol Zülfü LİVANELİ kalemine sağlık.