Kitap okurum:
İçinde sen varsın,
Şarkı dinlerim:
İçinde sen.
Oturdum ekmeğimi yerim:
Karşımda sen oturursun,
Çalışırım:
Karşımda sen.
Sen ki, her yerde hâzır-ı nâzırımsın,
konuşamayız seninle,
duyamayız sesini birbirimizin:
Sen benim sekiz yıldır dul karımsın...
İsmiyle uyumlu bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Sıcak ve samimi ifadeler var kitapta ve içimizden birilerinin hikayesi. Beni etkiledi ve severek okudum. Herkese rahatlıkla tavsiye ederim.
Ekmek KavgasıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 20214,215 okunma
Sade bir dili var. Gereksiz cümlelerle süslemeye gerek duymamış yazar ve bu da kitabı samimi ve daha okunabilir bir hale getirmiş. Benim severek okuduğum, sıcak bir kitaptı. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim.
CemileOrhan Kemal · Everest Yayınları · 20175,7bin okunma