Okuduğum ikinci Kafka kitabı."kimi-neyi-niçin" diye sormadan savunulan düşünceler ve açılan bir davanın sonuçlanması anlatılıyor. Adalet, hukuk sistemi irdelenirken merakla sonunu getireceğiniz bir kitap olduğuna inanıyorum.
İyi okumalar...
Sarah Jio nun yine kendi tarzini yansıttığı, Sıkılmadan sürüklenerek okuyacağınız, sonunda sizi "mutlu son " ile şaşırtacak bir kitap.(ki benim istedigim son buydu :) )
Iyi okumalar...