Çiçek

Çiçek
@azade_30
Öğretmen
null
Van
null
20 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Gözün kaderi görmek, kalbin kaderi yanmaktır evladım, göz elli kişide kalp bir'inde kalır ". (Edip canseverin de şiirinde geçen: Yürek bir kez görür sonra hep gözler görür, dizesini anımsattı )
Sayfa 208
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşkı kitaplara soktukları iyi oldu. Yoksa belki de başka bir yerde yaşayamayacaktı."
Sayfa 139
Benden sana bir yutkunma olarak kalan, ağır bir yük gibi belki de başka kalplere taşıdığın herşey için affet beni !
Sayfa 85
Edebiyat
İnsan öldüğü yaşta kalırmış. Zannedersem, insan birinden ayrılınca da aynı yaşta kalıyormuş...
Alıntı