Mustafa Yıldırım

Mustafa Yıldırım
@azadedil
Şiir seslendirir ama yazamaz. https:// youtu.beyoutu.be/OcX8z9D6-0k?si=d6bpzOWyTkl1T0aC
İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yeşil uyuyor yapraklarda Denizde bir mavi yüzüyor Bir telaş var rüzgarda Gece karanlıktan korkuyor. Süleyman Ragıp Yazıcılar
Edebiyat
Ayrılmanın acısını yüreğimizde tam hissetmeyelim diye 'gitmek' fiilini bulmuşlar; "gitmek" ayrılmanın diğer adı. Onca şey icad edenler keşke giderken kalmanın yolunu da bulabilselerdi. Mustafa Yıldırım
Edebiyat
Sevgili Dost, her defasında bu iki kelimeyle başlıyorum mektubuma. Çünkü bu iki kelimeden her biri, gücünü diğerinden alıyor. Sevgili olunmadan dost, dost olunmadan sevgili olunmuyor.
Edebiyat