Ayrılmanın acısını yüreğimizde tam hissetmeyelim diye 'gitmek' fiilini bulmuşlar; "gitmek" ayrılmanın diğer adı. Onca şey icad edenler keşke giderken kalmanın yolunu da bulabilselerdi.
Mustafa Yıldırım
Sevgili Dost, her defasında bu iki kelimeyle başlıyorum mektubuma. Çünkü bu iki kelimeden her biri, gücünü diğerinden alıyor. Sevgili olunmadan dost, dost olunmadan sevgili olunmuyor.