Chdygublh

Chdygublh
@azize_314
Ayak parmaklarıyla resim yapan bir sakattan başka bir şey olmam mümkün müydü?
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çocukluğun neşeli umursamazlığı ve yetişkinliğin açısı ve hayal kırıklığı arasında asılı kalmıştım.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Alıntı
Artık her şeyi ,eğlenmeye hevesli,içi merakla dolu küçük bir çocuğun gözleriyle değil ,bir sakatın,kendi derdini yeni keşfetmiş bir sakatın gözleriyle görüyorum.
Alıntı
Yalnızca içimde derinlerde bir yerde ,sivri bir iğnenin çocukluğumun bütün güzelliklerini ve hayallerini delip parçalandığını ,sakatlığımı çırılçıplak,saklanmayacak bir gerçek haline getirip beni bu gerçekten kaçamayacak kadar güçsüzleştirdiğini hissediyorum.
Alıntı
İnsan olmak kolay değildir ,hele ki 'insanca' yaşanabilecek bir toplum düzeyi yoksa .
Edebiyat