Azizee

Azizee
@azizee_klc
Hep eksik hissettim kendimi yalnızken; iyi hissettiğim de oldu ama hep eksik. Charles Bukowski
Her şeyi içinde boğmaya mecbur olmak, diri diri mezara kapanmaktan başka nedir ?
Reklam
“Boğulacak kadar yalnızım…” diye devam etti, “hasta bir köpek kadar yalnız…”
“Bu karışık düzende yaşamayı bilemediği için ölmeyi bilmek istedi. “
“.. beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum..”
İnsanlık öldü. Belki de hiç yaşamamıştı. Belki de benim insanlığım diye bir şey yoktu. Ben hücremde yanlış hayallere sürüklenmiştim. Korkaklığımı insanlık sanmıştım. Yalnızlığı insanlık saymıştım.
Reklam