Hani bazı dönemler olur kitap okuyasınız yoktur fakat günlerinizi boş geçirmek de istemiyorsunuzdur, şiire yönelirsiniz umarım yöneldiğiniz şiirler arasında bu kitap da olur. :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok beğendiğim bir kitap oldu. Açıkçası okuyup da beğenmeyen kişi var mıdır? Sanmam. En azından umutlarım bu yönde. Ben Stefan Zweig'i "Ay Işığı Sokağı" kitabıyla tanımıştım. Fakat okurken yaşım küçük olduğundan mıdır yoksa kitap Zweig'in diğer eserlerine göre biraz daha mı sadeydi bilinmez ben çok beğenememiştim Ay Işığı Sokağı'nı. Bu eserine başlarken de çok antipati vardı içimde. Yersiz bir antipatiymiş, kesinlikle okumanız gereken ve okudukça konuşulması gereken bir kitap. Pişman olmazsınız, keyifli okumalar !