Güçsüz ve kusurlu bir kadın olsam da, kimi zaman yaşamın olağanüstü güzel bir şey olabildiğini görüyorum. Sizi temin ederim doğru bu. İşte bu yüzden yaptığınız her ne varsa bir kenara koyun ve mutlu olun. Kendinizi mutlu etmek için çaba gösterin.
Olaylar doğal akışına bırakıldığında, zaten gitmeleri gereken yere giderler. Ne kadar çabalarsanız çabalayın, insanlar kırılmaları gereken zaman geldiğinde kırılacaklar. Hayat böyle.
Eğer şuanda kendimi bırakacak olursam, paramparça olurum. Ben hep böyle yaşadım ve başka türlüsünü bilmiyorum. Eğer kendimi koyuverirsem, bir daha eskisi gibi olamam. Un ufak olurum ve sonunda da buharlaşırım.