Kitabı hiç yorum okumadan okumam gerektiği bile koca bir spoiler oldu sanırım benim için... Ve maalesef o yüzden hep tahmin ederek gittim. Yine de çok keyif aldım okurken ancak ters köşe olamadım. Ve sonunda cidden ikilemde kaldım. Böyle sonunu sizin seçtiğiniz sonunda ucu açık bırakılmış filmler olur ya hani? Oradan sonrasını izleyicinin hayal gücüne bırakırlar, işte tam da öyle bir sonu var ama kesinlikle yarım bırakılmış bir tattan bahsetmiyorum. Alternatif iki sondan kendinizinkini seçiyorsunuz. Bu bile keyifliydi.