Kitap isminin hakkını veriyor gerçekten, Uygunsuz yapılan bir olayın kişide nasıl bir gerginlik ve huzursuzluk verdiğini anlatıyor. Gerçeklerle yüzleşmeye başlayan insanın elindekilerinin değerini anladığını ancak bunu geç bir zamanda fark etmesinin çaresizliğini gösteriyor.Kitapdaki olayın son ana kadar aynı çizgide gideceğini düşünüyor ,ancak son bölümlerde yaşananlar okuyanı şaşırtacak bir noktaya geliyor.
Son olarak kitap gerçekten akıcı , okumaya değer kesinlikle.