Sohbete filanca katılmıyor...
Siperden daima ayakta...
Çakır gözleri karşı mevzilerde...
Sürekli tetikte, devamlı kollamada...
Çünkü düşman kalleş!..
Ne zaman vuracağı belli olmuyor.
...
...
Bildiği en iyi isi yapıyor...
Bildiği en iyi iş ise, düşman siperlerinden siperlerimize atılan el bombalarını havada yakalayıp, gerisin geriye fırlatmak...
Bir Bayrak Rüzgar Bekliyor...
Şehitler tepesi bos değil,
Biri var bekliyor.
Ve bir göğüs, nefes almak için;
Rüzgar bekliyor.
Türbesi yakismis bu kutlu tepeye;
Yattığı toprak belli,
Tuttuğu bayrak belli,
Kim demiş meçhul asker diye?
"İnsan soyu zayıf, kırılgan,ölümlü, her hastalığa, kazaya, acıya açık ama kendini avutarak yaşıyor, bunları unutuyor. İste anahtar kelime bu; hayatin özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı:UNUTMAK. "
İnsanin yakin olması beyhudedir, yakınlık sırdaş olması demek değil. Önemli olan kalbi yakinliktir. Öyle insan vardır ki, yediği içtiği ayrı gitmez ama kalpleri fersah fersah birbirine uzaktır.