HİÇ

HİÇ
bir yoga öğrencisi.. sapyo....
Her şeyin bir sonu vardır...
ve dördüncü günün öğleninde güneş doğdu…..
Hayat ve İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bir kitap yazsaydım…
Ben yalnızlığın kitabını yazdım.. Ama öyle basılsın, okunsun diye değil; уαzιℓαѕι вιя уαℓηιzℓιк tattığım için yazdım.
Edebiyat
Dünya kendi düşünü gören, başkalarının kendi alemlerinde, kendi hayalleri ile yaşadığının farkında olmayan milyonlarca insanla dolu..
Sayfa 52
Hayat ve İnsan