Bade kar

Bade kar
@badeekar
Albümdeki o resme Bakarken ağladın mı hiç? Mazideki günlere Kalbini bağladın mı hiç? Unutmayıp adını Senelerce andın mı hiç?
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dolmuyor yeri dolmuyor Olmuyor onsuz olmuyor Yetmiyor hiçbir şey bana Olmuyor yeri dolmuyor
Müzik
Hasretin beni yakıyorken Seni düşündüm sabah olmadan
Müzik
Zamanların en iyisi ve en kötüsüydü; akıl ve aptallık çağıydı, hem inanç, hem kuşku devriydi, aydınlık mevsimi, karanlık mevsimiydi, umudun baharı ve kışıydı, her şeyimiz vardı ve hiçbir şeyimiz yoktu.
Edebiyat

Bade kar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
2024 2. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma