Bade kar

Bade kar
@badeekar
Zamanların en iyisi ve en kötüsüydü; akıl ve aptallık çağıydı, hem inanç, hem kuşku devriydi, aydınlık mevsimi, karanlık mevsimiydi, umudun baharı ve kışıydı, her şeyimiz vardı ve hiçbir şeyimiz yoktu.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Bade kar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
2024 2. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,2bin okunma
Ruhumda büyük bir hazırlığın kımıldanmaları başlıyor.
Zaman yürümüyor, dakikalar korkunç bir sıkıntı içinde uzuyorlar, hatta dağılıyor, birikmiyor, toplanmıyor ve bir çeyrek saat olamıyorlar.
İçimde bir boşluk. Garip ve büyük bir his, derinliklerime doğru kaçıyor, gizleniyor.