Acaba benligim mi degisiyor, yoksa ayni konulari ayri sartlarla ve ayri bakimlara gore mi ele aliyorum? Her ne hal ise, kendi kendimden ayrildigim oluyor.
Olaylarin her zaman gorundugu gibi olmadigi onemli ve yaygin bir gercektir. Ornegin Yerkure gezegeninde, insanoglu basardigi onca seye dayanarak -tekerlek, New York, savaslar vs- her zaman yunuslardan daha zeki oldugunu varsaymisti ve butun bunlar gerceklesirken yunuslarin tek yaptigi suda oradan oraya atlayarak eglenmek olmustu. Ama ote yandan yunuslar da her zaman icin insanoglundan cok daha zeki olduguna inanmisti, hem de tam olarak ayni nedenler yuzunden.