*Bir insan bir insana , elbette yeterdi
*Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince, insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
*Ve çok geçten daha kötüsü yoktur hayatta"
Sabahattin Ali