“... “Yine de,” diyen Vahşi, ısrarını sürdürdü, “ tek başındayken Tanrı’ya inanmak doğaldır; yalnız başına gecenin bir yarısında, ölümü düşünerek...”
“Fakat şimdilerde insanlar hiç yalnız kalmıyorlar,” dedi Mustafa Mond. “ İnsanların yalnızlıktan nefret etmelerini sağlıyoruz ve yaşamlarını hiç yalnız kalmayacak şekilde düzenliyoruz.”