Yaşamımızda gelişmemizi engellemekten sorumlu bir olay daima vardır.
İki yıl gitar çalmayı öğrenmeye çalıştım. Başlangıçta hızlı bir gelişme gösterdim, ama sonra en ufak ilerleme gösteremediğim bir noktaya geldim;çünkü diğerlerinin benden hızlı öğrendiğini fark etmiştim,bu kendimi sıradan hissetmeme neden olmuştu ve böylece daha fazla mahcup olmayı istemediğim için gitar çalmayı öğrenmekle ilgilenmediğime karar verdim. Aynı şey bilardo,futbol,bisiklet yarışlarında da oldu. Her şeyden biraz öğrendim ama her zaman saplanıp kaldığım bi nokta oldu.