Ben beğenmedim, beğenene de bir şey diyemem. Tiyatro oyunu olarak yazılması filan mesele değil, okurken hiç bir şekilde Harry Potter evrenine giremiyorsunuz en azından ben giremedim. Yazarın buna niye izin verdiğini de anlamadım. Oysa kendi adı da yazıyor kitap kapağında ama alakası yok onun yazım şekli ve bakış açısıyla. Tamamen ticari davranılmış. Yarısına kadar zor dayandım, o da Harry Potter serisini çok sevdiğimden. Bence vakit kaybı.