Okudukça okuyası geliyor insanın. Konusunu, sonunu okul da öğrenmeme rağmen merak ettirdi. İlk edebi romanımız, Tanzimat kokusu... Okurken ellerimi sıkıp Mahpeykere ama en çok Ali Bey'e kızmam.. :) Herkesin mutlaka okuması gerektiğinin kanaatindeyim.