Tekrar ve tekrar anlıyoruz ki, bir kitap film veya dizi olursa kitaptan geriye pek bir şey kalmaz. Yıllar önce annemle izlerdim dizisini. Hatta bu yüzden ilk baş çok merak edip okumakla, okumamak arasında kalmıştım. İyiki okumuşum. Neredeyse sadece isimler aynı! Yazarın okuduğum ilk eseri. Güzeldi ama nedenini bilmediğim şekilde bu kadar kısa kitabı kendime göre zor bitirdim. Bir daha okur muyum bilinmez ama, dokuzuncu hariciye koğuşu kitabını da merak ediyorum.