mortuus

mortuus
@balkansude
Masum sayılırım sevmek suçsa Annem vardı birkaç anımda ve hepsi bu Edebiyatı sevdim ya da Çok çabuk affettim Raskolnikov’u
''Çünkü ölüm, insanlar ne derse desin hayatın bir parçası değil. Ölüm, Tanrı'nın büyük hatası, gün batımları ile gün doğumları ise utançtan yanakları kızarmış halde bizden her gün ama her gün özür dileme yolu. Bu konuda bir-iki şey biliyorum.''
Sayfa 46 - *sel·Kitabı okudu
Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Eskilerden Fransız bir şairin dediği gibi, bazı insanlar damarlarına nikotin yaymak için sigara içer, bazı insanlarsa kendileriyle başkaları arasında duman perdesi örtmek için.''
Sayfa 43 - *sel·Kitabı okudu
Roman
Dünyasında yerim olmadığını bildiğim için ona sarılma arzumun beni hem heyecanlandırdığını hem de hüzünlendirdiğini görüyor muydu?
Sayfa 43 - *sel·Kitabı okudu
Roman
''Köpeği benden daha çok seviyor.'' dedi. ''Köpeği senden daha çok sevmiyorum. Sadece köpeği sevmesi daha kolay.'' ''Bu benim için fazla nüanslı bir ayrım baba.''
Sayfa 35 - *sel·Kitabı okudu
Roman
''Hem tek başıma kalmaya dayanamıyorum hem de yalnız kalmak için sabırsızlanıyorum.''
Sayfa 25 - *sel·Kitabı okudu
Roman