mortuus

mortuus
@balkansude
Masum sayılırım sevmek suçsa Annem vardı birkaç anımda ve hepsi bu Edebiyatı sevdim ya da Çok çabuk affettim Raskolnikov’u
''En korkunç ihtimaller de bunlar değil mi: olabilecekken asla olmamış ve ümidimizi tamamen yitirsek de hâlâ bir gün olabilecek şeyler.''
Sayfa 24 - *sel·Kitabı okudu
Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Yeniyetmeyken Dostoyevski beni karmaşık psikolojiyle tanıştırmıştı. Kendimi kafası tamamen karışık biri sanırdım ama onun karakterlerinin de kafası en az benimki kadar karışıktı. Kendimi evimde hissetmiştim. Bence kişi, insan psikolojisinin parça parça yapısını Freud'dan, hatta başka herhangi bir psikiyatristen ziyade en iyi Dostoyevski'den öğreniyor.''
Sayfa 23 - *sel·Kitabı okudu
Roman
''Zerre âşık olmadan kıskanmak -zor birisin,''
Sayfa 19 - *sel·Kitabı okudu
Roman
''Sevgilisine dönmesine neden izin verdin?'' ''Neden mi? Belki duygularımdan hiçbir zaman tamamen emin olamamıştım, ondan. Onun için mücadele etmedim, o da etmeyeceğimi biliyordu zaten. Belki de ona âşık olduğuma inanmak istedim ama olmadığımdan korktum, hissetmediğim duygularla yüzleşmektense Londra'daki Araf'ımızda kalmayı tercih ettim. Belki de şüpheyi bilgiye yeğledim.''
Sayfa 18 - *sel·Kitabı okudu
Roman
''Bırak âşık olmayı, insanlardan hoşlanıp hoşlanmadığımdan bile emin değilim.''
Sayfa 15 - *sel·Kitabı okudu
Roman