Günümüzde "anksiyete" dediğimiz hastalığı yazar "yufka yüreklilik" olarak adlandırmış. Dışardan bakanlar için ortada stres yapacak bi durum yok gibidir. Ama karakterimiz bu düşüncelerin içinden kendini bir türlü kurtaramaz. Hatta bazen çok yakın bir dost, kardeş bile yetersiz kalır.
Çok etkileyici... Daha ikili ilişkileri oturmadan, hatta kendi benliklerini tanımadan anne-baba olmanın neden bu kadar yanlış olduğunu ortaya koymuş kitap. Anne ve babanın yaptığı, söylediği en ufak şeyin çocuklar üzerinde ne derin izleri olduğunu da. Bazen babalar çocuklarınin katili olur. Hemde onları öldürmeden...
Küçükken her şeyi birlikte yapmak ve uyum sağlamak kolaydır. Ama büyüdükçe kendi benliğini saklayamazsın.