Çok etkileyici... Daha ikili ilişkileri oturmadan, hatta kendi benliklerini tanımadan anne-baba olmanın neden bu kadar yanlış olduğunu ortaya koymuş kitap. Anne ve babanın yaptığı, söylediği en ufak şeyin çocuklar üzerinde ne derin izleri olduğunu da. Bazen babalar çocuklarınin katili olur. Hemde onları öldürmeden...
Küçükken her şeyi birlikte yapmak ve uyum sağlamak kolaydır. Ama büyüdükçe kendi benliğini saklayamazsın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖