Salın bizi!
Erkekler her ortamda her yerde aynı. Bari kitap uygulamasında salın yakamızı. Nedir bu sizden çektiğimiz?
Hayata Dair
Ben artık kimseyi kaybedecek yaşta değilim. Bir ömür verdim gidenlere; kimi bir mevsim sürdü, kimi bir ömürmüş gibi yaraladı. Şimdi içimde, kapıları kırılmış bir ev sessizliği var. Ne gelen yerini biliyor, ne giden bende ne bıraktığını. Bir sen varsın, bu yorgun kalbin son sığınağı gibi. Bari sen, bütün kayıplarımın ardından bende kalan son şey ol. Beni bir kaybın daha mezarıyla baş başa bırakma... Ne olur, Sen de başını alıp gitme... 🥀 -N. Çiçeği-
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir damla su ver bana ey çöl!Bari sen küsme.. Nurullah Genç
Bazı insanlar laftan anlamıyor bari laftan anlamayı becer beceriksiz.
Allah aşkına ya...Lillah aşkına...Bunu bir çığlık olarak değerlendirin,Bunu bir yalvarı olarak değerlendirin.Ya ölüp gideceksiniz...Bir daha gencelmeyeceksin!Gidiş o gidiş...Gidişinizi bari güzel yapın...Kur'an üzerinde ölün!Elinizde zikir aleti...Tesbihle ölün!Ne olur...Secdede ölün, duada ölün.Kimse size sövmez ve dövmez.Biraz Allah'tan bahsedin.Nolur yalvarıyorum ya,Biraz Allah'tan bahsedin ya!Ya şu insanları gömeceksiniz,Gömüleceksiniz...Ebedi ve ezeli olan Allah'tan bahsedin,Kur'an'dan bahsedin...Ölüm garajı olan mezara...Müslümanca park edin, müslümanca ha!Vallahi billahi tallahi...Ateş dudağında dans ediyorsunuz...Gidişat pek o kadar parlak değil!Eğer bir haramın üzerindeysen,Bir günahın üzerindeysen,Bir zulmün üzerindeysen,Allah'ın farz kıldığı bir ibadet-iSallayarak yaşıyorsan...Sen cehennemdesin...Ama ölmediğin için girmedin...Tek engel ölüm... Abdülmetin Balkanlıoğlu
Ahiret
Sen de başını alıp gitme...
Ben artık kimseyi kaybedecek yaşta değilim. Bir ömür verdim gidenlere; kimi bir mevsim sürdü, kimi bir ömürmüş gibi yaraladı. Şimdi içimde, kapıları kırılmış bir ev sessizliği var. Ne gelen yerini biliyor, ne giden bende ne bıraktığını. Bir sen varsın, bu yorgun kalbin son sığınağı gibi. Bari sen, bütün kayıplarımın ardından bende kalan son şey ol. Beni bir kaybın daha mezarıyla baş başa bırakma... Ne olur, Sen de başını alıp gitme... 🥀