“Bir öğretmenin en önemli marifeti, yaratıcılığa ve bilgiye duyulan hazzı uyandırmaktır.”
Albert Einstein
Sanırım bu sözü öğretmenlerimiz unutmuş durumda. Yakın zamanda tam da bu durumu oğlum yaşadı ve üzülerek oğlumu teselli etmeye çalıştım. Ne yazık ki öğretmenler, kendilerine yüklenmiş bu ulvi görevi unutmuş görünüyorlar. Maalesef burada tüm iş ailelere kalıyor. Ceza yerine sorumluluk verin, elindekileri almak yerine elindekileri kullanarak araştırma yapmaya teşvik edin. Benim Gözümden Dünya