Ne tuhaf bir yaş.. Hem hâlâ genç hem de artık biraz daha olgun biraz daha kendini bilen. Kendi sesimi duyabiliyorum başkalarının gürültüsünden sıyrılıp kalbimin sesini dinleyebiliyorum.Bu en büyük lütuf aslında kendin olabilmek! Kendini sevebilmek. Hatalar yapmaktan korkmuyorum onlar da benim bir parçam. Halen kendimle savaşlarım oluyor bazen “Yetmedi mi?” ya bu da mı başıma gelecekti diye soruyorum ama inan yeter. Hem de fazlasıyla. Çünkü her sabah kalkıp yeniden deniyorum ya işte gerçek güç burada. Acılarım beni küçültmedi büyüttü. Korkularım beni durdurmadı,onları aşmanın yolunu buldum ve en önemlisi de kendime inandım. Her yeni günümü içimde taşıdığım o eşsiz gücün yeniden parlaması için bir fırsat olarak görüyorum. Biliyorum ki yolum ne kadar çetrefilli olursa olsun o ışık asla sönmeyecek. 🧚♀️
youtu.be/MAlnukdlCqA?si=...
youtu.be/eWW-dMxvufc?si=...
Ey şev..
Îşev..
Ji bo xatirê MEMÊ ALAN..
ZÎNA ZÊDAN di ber sînga xwe de..
bi helbestên CIZÎRA BOTAN..
di xew rake..
Ey şev..
...
Tenê îşev..
Günlerce beklenen kavuşma gerçekleşmiş. Bir leyleğin hislerini düşünebiliyor musunuz ? Her yıl binlerce kilometre kat edip yinede her sene buluşmuş oldukları kayığı unutamamak…