Yaşıyoruz, amma iyi amma kötü, tekrara düşüyorsa günlerimiz ya bizde bir sorun var ya da bulunduğumuz yerde.. Zaten bulunduğun yeri cennet yapmak değil midir tüm mesele...
'' Yaşamak bir can sıkıntısı mıdır Ömür Hanım?
Her şeyi yanından görmeyi kim öğretti bize?
Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar?
Göğü görmeden, denizi görmeden;
maviyi anlamaya benzemez mi bu?''
Şükrü Erbaş