A^^

A^^
"Düşeceksem, çok yükseklerden düşmeliyim. " #48060507 #41799609 #46181144
kısa yaşam bulmayız, onu biz kısaltırız, ondan yoksun değiliz, onu tüketiyoruz.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kısıtlı bir zamanımız yok, sadece çoğunu boşa harcıyoruz.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı
Her tarafınız yara bere içindeyken başkalarının sivilcelerine bakıyorsunuz. Bu, uyuz illetiyle cebelleşen birinin güzel bedenlerdeki ben ve siğillerle alay etmesi gibi bir şeydir.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Felsefe
biri erdemimin ne kadar büyük olduğunu, onu en iyi ancak onun saldırı karşısındaki gücünü gördüğünde anlar. Kimse çakmaktaşının sertliğini ona vuranlardan daha iyi bilemez.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
"Yaşamımdaki eylemleri sizin kanılarınıza göre şekillendirmemek kadar azimli olduğum bir konu daha yoktur. Her bir köşeden, her zamanki gibi bana sataşın, bana hakaret ettiğinizi değil, zavallı bebekler gibi ağladığınızı düşüneceğim."
Sayfa 37·Kitabı okudu