Iskenceyi zulmü görmemek ne kadar basit?bu kadar insan açlıktan olurken,işkenceye maruz kalırken, tecavüz edilirken,yakınlarını kaybederken biz günlük islerimizle öyle meşguluz ki...maalesef ki insanligimizi yitirmiş,bizim disimizda olan her şeye kayitsizlasmisiz