Tarihi romanlarda aşk konusu islenince çok akıcı oluyor.hikayenin yaşanmış olması da ilgimi çekti. Ama maalesef ki bu kadar beklentiyi karsilayamadi kitap.çok duragandi.kendimi romanın içinde bulamadım.
Hayatının amacını kaybeden insanların umutsuz hiçlik yolculuklarini anlatıyor kitap.olaylar çok kopuk ve uzak dursa da hayatımızdan, kim bilir belki de yanından sessizce geçtiğimiz insanlar bu romanın ismaili,serapi,bakiridir
Ben bu kadar duygusal cümleli denemeleri sevmiyorum.belki roman olsa akar gider.ama yok akmadı kitap.takıldı kaldı elimde.bitsin diye okudum.kitabı bitirince de bana bir şey katmadigini fark ettim.sanırım yazarı bir daha okumayacagim.