Camdan yansımalar görüyorum,
Her biri insan yüzünden oluşan yansımalar… Hayatları cama buğu yapmış. Neyi yazıyorlarsa cama onu yaşıyorlar. Kimi aşk demiş buğu eriyip yok olana kadar yaşamış kaybolmuş içinde. Kimi iş demiş kimi rastgele. Ellerinin tersiyle silmişler bazen yadıklarını. Belki önemli olan ne yazıldığı değil yaşarken içinde kaybolup kaybolmadığın.
İnsan yüzleri…
Her biri meraklı gözlerle bakarlar. Kimi ağlak kimi gülek. Ne yaparsın bu gözlerle her biri avucunun içine konsa. Önce hangi yüzün hayalinden başlarsın. Yüzün biri çıkıp herkesin hayali kendine diyor.Başlıyor hayallerinin içinde kendi yüzünü aramaya. Başka bir dünyadan gelmişte yerini yurdunu özler gibi.Kendi hayalinde yaşam buluyor.
Bir güneş doğuyor ardından !