İlk öyküler kısmen sıkıcı olsa da kalan diğer öyküleri kitabı okunası kılıyor. Bu öyküler çok içimizden. Betimlemeler ise baya şiirsel. “Ringo” benim en sevdiğim öykü oldu.
Edebi yönü kısıtlı ve amatör betimlemeleri olan bir eser. Yazarın kendini inşası bazen işkence halini aldı. Çok kolay okunabilen kısa sürede bitirilecek bir eser.