başak

başak
@basaktbr
İnsan hep imtihan olur. Zira cevher harda , insan darda işlenir…

başak

, bir kitap okudu
8/10
·180 syf.·
2025 20. kitabı
Ahmet Mithat Efendi
7.3/10 · 28,2bin okunma
Reklam
Şu bildiğimiz hayat..Şu gördüğümüz. dünyada yaşamak, öyle bir büyüklüğün acaba bir dakikasına, bir saniyesine değer mi?
İşte sen can, ben de vücut! Sen muhabbet, ben gönül! Sen güzellik, ben aşk! Sen güneş gibi gözlerimi yaş içinde bırakıyorsun, ben gölge gibi senin, yalnız senin ayağının altında sürünüyorum!
Sayfa 7·Kitabı okudu
Yirmi yaşında olmadığımız halde bizler de mutlu olduğumuz anları gözden geçirsek, bütün kâinatın karşısında titrediği şu kelimeye ulaşmaz mıyız? "Hiç"
Sayfa 13·Kitabı okudu