"Müsait zamanın olduğunda...
Uğrayıver yüreğime...
Bir ara uzun uzun sev beni.
Gelmesen de olur,
Malum hayat işte...
Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın...
Ama sen gel olur mu..?"💙
| Cemal SÜREYA |
öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan
saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda
acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman
acıyla uğraşacak yerlerimi yokettim.
ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın başından başlayabilirim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Müsait zamanın olduğunda...
Uğrayıver yüreğime...
Bir ara uzun uzun sev beni.
Gelmesen de olur,
Malum hayat işte...
Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın...
Ama sen gel olur mu..?
öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan
saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda
acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman
acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim.
Ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın
başından başlayabilirim.
İsmet Özel 🥀
İyi geceler.
Satıldım yeterli fiyata
Kederli görünmek geçerli fiyaka
Ve sorun başından beri bu
Ve sonun başından geri dur
Kürsüde ellerim kanarken
Vekiller di'cek ki: "Kaçın lan deli bu!"
Bu sistem kaç yıldan beridir böyle?
İstersen açlıktan geberip ölmek
Onlarla git hadi ve geri dönme.
En başından biliyordum, adalet vardı
Hiç kimse duymasa bir duyan vardı
En kötü kararlardan beterdi kararsızlık
Niyetlenince, Tanrı yolumu açtı
music.youtube.com/watch?v=0Peqj3P...