Ne bekliyorsak onu bulsak
Hiç böyle olurmuydu
Geceler
Bir Merhaba bir selam yetermi?
İnsan hep ister bekler ve yetmez!
Der bir daha bekler
:) iyi geceler
Bir gecenin sonu geldiğini anladığınızda
Yanlızsın
Demektir
Uyumaya korkarsın birini beklersin bilirsin gelmez ama yine beklersin
İyi geceler yanlız olanlar .
Hayat +18 şiddetir
Bazılarına
Kimisine +18 keyiftir
Acılarla boğuşan birene
Ne anlama gelir dünya
Sigara paketinin dolu olmasi mi
Yoksa acılarını bitebilmesi mi?......
Her insan biraz yanlızdır
Hep sevgiye aşka muhtaç
Her aşk tesellidir
Bulmak mesele
Bulunca tutabilmek
Kaybetmemek
Mesele aşka sahip çıkın
Üzmeyin onu ...
Küçük bir itiraf ve pişmanlık
Orta okuldayken hoşlandığım kıza vermiştim
Bu romanı çok sevinmişti öyleki yanakları al al olmuştu:) ondan hoşlandığımı söylemedim
:( KEŞKE SÖYLESEYMİŞIM :(